25 ülkeden 37 özdenetim kuruluşu ile 15 reklam sektörü birliğinin katıldığı etkinlikte, ‘Sorumlu Reklamcılık: Influencer Pazarlaması’ başlıklı bir workshop düzenlendi. Toplantılarda, Türkiye’de de uygulanan Influencer Reklamlarının Yapay Zekâ ile Taranması Projesi ile birlikte Fransa ve Hindistan’daki örnek uygulamalar ele alındı.
Ticaret Bakanlığı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Genel Müdürlüğü Reklam Kurulu’ndan Reklam Daire Başkanı Erdem Biçer ve Ticaret Uzmanı Elif Esin Gökçeoğlu’nun da konuşmacı olarak katıldığı ve Bahçeşehir Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklamcılık Bölümü Öğretim Üyesi Doç.Dr. Gül Şener’in moderatörlüğünü yaptığı Workshop’ta; influencer reklamlarına yönelik Türkiye’deki düzenleme ve uygulamalar, Avrupa’daki özdenetim kuruluşlarının bu konudaki yaklaşım ve uygulamaları hakkında bilgiler paylaşıldı.
Sorumlu reklamcılıkta gündem Influencer pazarlaması
Sorumlu reklamcılıkta gündem Influencer pazarlaması
KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi
REEL SEKTÖR
Reklam Özdenetim Kurulu (RÖK), Uluslararası Reklam Özdenetim Konseyi (ICAS) ve Avrupa Reklam Standartları Birliği’nin (EASA) Yönetim Kurulu Toplantılarına evsahipliği yaptı.
Paylaş: