Zirvenin ilk bölümünde Müşteri Deneyimi Kanaat Önderi, Yazar ve Girişimci Steven Van Belleghem, SAP Türkiye Genel Müdürü Uğur Candan, Sabancı Holding Sanayi Grup Başkanı ve Brisa CEO'su Cevdet Alemdar ve Qualtrics Kıdemli Müşteri Deneyimi Bilim İnsanı Nan Russell konuşmalarıyla müşteri deneyiminin dününü, bugününü ve yarınını değerlendirildi.
Steven Van Belleghem, “Bu dönemde ve gelecekte kurum amaçlarını müşteri amaçları doğrultusunda değiştiren markalar kazanacak; müşterileri ve çalışanları ile duygusal bağ kuran şirketler avantajlı hale gelecek. Müşterilerinin hayallerini, tutkularını ve umutlarını gerçekleştirmeye yardımcı olanlar farklılaşacak. Müşteriler dışında değişim gösteren diğer bir alan ise toplum olacak. Bu nedenle önümüzdeki on yıl içinde sorumluluk kavramı daha da öne çıkacaktır. Topluma yardımcı olacak ve değer katacak çalışmalar yapmak şirketler için çok önemli olacak. Eğer müşteriler için dijital kolaylığı ve topluma değer katacak adımları bir araya getirirseniz insanların reddedemeyeceği şeyler sunabilirsiniz” diye konuştu.
Sabancı Holding Sanayi Grup Başkanı ve Brisa CEO'su Cevdet Alemdar ise krizi önemsemek gerektiğini, “Teknolojiye yaptığımız yatırımlar sayesinde bugünlere hazırdık. Şu an neredeyse bütün satış sistemlerimiz birbirleriyle konuşuyor” dedi.
SAP Müşteri Deneyim Yönetimi e-Zirvesi gerçekleştirildi
SAP Müşteri Deneyim Yönetimi e-Zirvesi gerçekleştirildi
KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi
REEL SEKTÖR
SAP tarafından, ‘’Dijital Çağda Yeniden Doğmak” ana temasıyla düzenlenen SAP Müşteri Deneyim Yönetimi e-Zirvesi’nde pandemi süreci ile birlikte teknolojinin yeni dönemdeki etkileri değerlendirildi.
Paylaş: