Sodexo Grubu’nun globalde 45 yılı aşkın bilgi birikimi ve vizyonu ile Pluxee’nin yenilikçi, dijital, pozitif ve renkli dünyasını harmanlayarak yan haklar ve çalışan bağlılığı alanında fark yaratacaklarını söyleyen Pluxee Türkiye CEO’su Eda Uluca Özcan; “Pluxee ile çalışan deneyimi ve yan haklar dünyasına yepyeni bir bakış açısı getirmek amacıyla, yemek kartı markasından çalışan deneyimine odaklanan bir HR-tech markasına dönüşüyoruz” dedi. Özcan, Pluxee’nin yepyeni bakış açısıyla, kişiselleştirilmiş ve sürdürülebilir bir çalışan deneyimi yaratarak, çalışanı mutlu eden bir dünya sunmayı vadettiğine değindi.
Pluxee, iş dünyası ile buluştu
Pluxee, iş dünyası ile buluştu
KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi
REEL SEKTÖR
Sodexo Avantaj’ın yeni hedefleri doğrultusunda yoluna devam edeceği yeni markası Pluxee, tanıtıldı. Pluxee, çalışan dünyasındaki değişimler ve çalışanların bireysel esenlik beklentileri doğrultusunda, hayatı kolaylaştıran çözümler sunacak.
Paylaş: