Otomotiv Distribütörleri ve Mobilite Derneği’nin (ODMD), markaların satış ve iletişim başarılarını ödüllendirmek amacıyla organize ettiği ODMD Satış ve İletişim Ödülleri sahiplerini buldu. İletişim ödülleri kategorisinde; ODMD ‘Yılın Dijital Deneyim Uygulaması’ ödülü Ford Türkiye’nin oldu. Otomotiv sektöründe bir ilke imza atan Ford, markasını ‘metaverse’e taşıdı ve Türkiye’nin ilk metaverse dijital stüdyosunu kurdu.
ODMD ‘Yılın Dijital Deneyim Uygulaması Ödülü’ Ford Türkiye’nin
ODMD ‘Yılın Dijital Deneyim Uygulaması Ödülü’ Ford Türkiye’nin
KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi
REEL SEKTÖR
2022’nin dijital deneyim gladyatörü seçilen Ford Türkiye’nin dijital ajansı Ingage ve proje yüklenicisi Digivega’nın gerçekleştirdiği Ford Türkiye Dijital Stüdyo Metaverse Projesi, halk oylaması ile bu unvanın sahibi oldu.
Paylaş: