Logo Yazılım, Türkiye operasyonlarında UFRS ve faturalanan gelirlerde hem TL hem dolar eş değerinde önemli artış kaydetti. Logo Yazılım Türkiye satış gelirlerini yüzde 98 artırarak 998 milyon TL’ye çıkardı. Yeni müşteri kazanımıyla genişlemesini sürdüren Logo Yazılım Türkiye, bulut gelirlerini de önemli ölçüde artırdı.
Mikro KOBİ’lerin dijitalleşmesini sağlayan SaaS çözümü Logo İşbaşı’nın ise kullanıcı sayısı yüzde 32 artarak 49 bine yükseldi.
Şirketin Romanya’daki iştiraki Logo Total Soft, Euro bazlı gelirlerinde %27 artış kaydetti. Hindistan’daki Logo Infosoft ise ilerleyen dönemlerde müşteri portföyünü genişletmek üzere organizasyonel ve pazarlama stratejisi değişimlerini uygulamaya geçiriyor.
Logo Yazılım satış gelirlerini 2021’e oranla yüzde 101 artırdı
Logo Yazılım satış gelirlerini 2021’e oranla yüzde 101 artırdı
Logo Yazılım 2022’de satış gelirlerini 2021’e oranla yüzde 101 artırarak 1 milyar 541 milyon TL’ye yükseltti. Logo Yazılım; faiz, amortisman ve vergi öncesi kârını (FAVÖK) yüzde 72 artırdı. Net dönem kârı ise 2022’de yüzde 57 artış göstererek 416 milyon TL’ye ulaştı.