Logo Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı ve Grup CEO’su M. Buğra Koyuncu, “İşlerini teknoloji, dijital dönüşüm, yetenek yönetimi ve müşteri ilişkileri odağında yöneten şirketlerin daha dayanıklı olduğunu ve rekabet avantajı sağladığını görüyoruz. Bu anlayışla 2021 yılında da değişen koşullara çeviklikle uyum sağlıyor ve iş süreçlerimizi dönüştürmeye devam ediyoruz” dedi.
Tekrarlayan gelirlerin tüm kategorilerinde büyüme kaydedildi ve tekrarlayan gelirlerin payı faturalanan gelirlerin yüzde 64’üne ulaştı. Logo Yazılım’ın hisse başına kazancı ise yüzde 80 oranında artarak 1.89 TL oldu.
Logo Yazılım ilk 6 ayda, satış gelirlerini yüzde 45 artırdı
Logo Yazılım ilk 6 ayda, satış gelirlerini yüzde 45 artırdı
KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi
REEL SEKTÖR
Logo Yazılım, 2021’in ilk yarısında satış gelirlerini geçen yıla oranla yüzde 45 artırarak 317 milyon TL’ye yükseltti. Faiz, amortisman ve vergi öncesi kârını (FAVÖK) da yüzde 63 artıran Logo’nun net dönem kârı ise yüzde 132 artış göstererek 120 milyon TL’ye ulaştı.
Paylaş: