Faiz, amortisman ve vergi öncesi kârını (FAVÖK) da yüzde 101 oranında artıran Logo’nun net kârı ise yüzde 100 artış göstererek 239 milyon TL’ye ulaştı. Logo Yazılım’ın hisse başına kazancı ise önceki yıla göre yüzde 111 oranında artarak 4.0 TL oldu. Şirket, mikro KOBİ’lere sunduğu bulut çözümü Logo İşbaşı kullanıcı sayısını yüzde 141 artırdı.
Logo Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı ve Grup CEO’su M. Buğra Koyuncu, “Bulut teknolojilerle sunduğumuz yenilikçi servislerimiz ile Türkiye’nin dijitalleşme refleksini güçlendirmek için çalışmaya devam ediyoruz” dedi.
Logo Yazılım, ilk 6 ayda, güçlü performansını sürdürdü
Logo Yazılım, ilk 6 ayda, güçlü performansını sürdürdü
KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi
REEL SEKTÖR
Logo Yazılım, 2022’nin ilk altı aylık döneminde satış gelirlerini geçen yıla oranla yüzde 101 artırarak 637 milyon TL’ye yükseltti.
Paylaş: