Faiz, amortisman ve vergi öncesi kârını (FAVÖK) da yüzde 62 artıran Logo’nun net dönem kârı ise artan finansal gelirler ile birlikte yüzde 131 artış göstererek 265 milyon TL’ye ulaştı. Logo Yazılım’ın hisse başına kazancı ise yüzde 130 oranında artarak 2.73 TL oldu. Logo Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı ve Grup CEO’su M. Buğra Koyuncu, “’Önce Müşterim’ projesi, 2022’de de hizmet odaklı yazılım anlayışımızı yaygınlaştırma hedefimize destek olacak. Müşteri deneyiminin yanı sıra bulut bilişime odaklanmaya devam ediyoruz” dedi.
Logo Yazılım 2021’i güçlü büyüme ile kapadı
Logo Yazılım 2021’i güçlü büyüme ile kapadı
KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi
REEL SEKTÖR
Logo Yazılım 2021’de satış gelirlerini geçen yıla oranla yüzde 41 artırarak 767 milyon TL’ye yükseltti.
Paylaş: