Proje kapsamında her bir KOBİ’yi kendine özel dijital dönüşüm içeriklerine yönlendirecek bir araç geliştirilmesi hedeflendi. Projenin ilk aşamasında 12 pilot ilde (Ankara, Antalya, Balıkesir, Bursa, Erzurum, Gaziantep, İstanbul, İzmir, Kayseri, Malatya, Samsun ve Trabzon) 13 farklı sektörde faaliyet gösteren, farklı büyüklükte 2.600 KOBİ için bir anket uygulandı. Böylece KOBİ’lerin dijital dönüşümdeki gelişim alanları tespit edildi. Projenin ikinci aşamasında ise e-karne testi geliştirilen algoritmalarla KOBİ’ye özel dijital çözüm önerileri sunması için gereken altyapı tasarlandı.
‘KOBİ’lerin E-Karnesi’ projesi başladı
‘KOBİ’lerin E-Karnesi’ projesi başladı
KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi
REEL SEKTÖR
Türkiye Ekonomi Politikaları Araştırma Vakfı (TEPAV) ile Mastercard işbirliğinde yürütülen ‘KOBİ’lerin E-Karnesi’ projesi başladı.
Paylaş: