İşletme bir web sitesine sahip değilse mutlaka en kısa sürede gerekli adımlar atılmalıdır. Web sitesi mevcut ise güncel trendlere uygun olarak geliştirilmelidir. Mümkünse web sitesinde yüksek çözünürlüğe sahip görseller kullanılmalı, site mutlaka mobil uyumlu olmalıdır. KOBİ’lerin başta sosyal mecralar olmak üzere, iş, ürün ve hizmetleri ile uyumlu tüm platformlarda yer almaları, hedef kitlelerine ulaşmak açısından büyük önem taşıyor.
Ayrıca KOBİ’lerin sosyal medya mecralarında düşük maliyetlerle düzenli reklamlar vererek, ürün ve hizmetlerini bu mecralar üzerinden hedef kitleleriyle buluşturmaları da mümkün. Kişiye özel e-posta gönderimi, özellikle kritik dönemlerde KOBİ’lerin daha fazla geri dönüş almalarına olanak sağlamaktadır.
KOBİ’ler dijital kabiliyetlerini nasıl geliştirebilir?
KOBİ’ler dijital kabiliyetlerini nasıl geliştirebilir?
KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi
REEL SEKTÖR
Generali Sigorta, Türkiye ekonomisinin lokomotif gücü olan ve yüzde 99.8’ini oluşturan KOBİ’lere dijitalleşme kabiliyetlerinin gelişimi açısından dikkat etmeleri gereken noktaları sundu.
Paylaş: