Kanca’nın cirosunun yüzde 50’den fazlasının doğrudan yüzde 25’in üzerindeki kısmının ise dolaylı ihracattan oluştuğunu söyleyen Kanca It Direktörü Hulusi Bodrumlu, “Diğer bir deyişle yüzde 80 civarındaki ürünlerimiz ihracat pazarlarıyla buluşuyor. Sürdürülebilir bir büyüme hedefinin, 56 yıllık geçmişi olan firmamızın A’dan Z’ye tüm departmanlarda topyekün bir değişimle kurumsallaşma ile sağlanabileceğini öngörmekteyiz. Programın, firmaları dünya markası olmaya hazırlayan önemli bir araç olması nedeniyle, bizi hem otomotiv dövme parçalarda hem de el aletleri tarafında ‘küresel marka’ olma hedefimize kısa sürede ulaştıracağı inancındayız” açıklamasını yaptı.
Kanca olarak kurumsallaşma, dijitalleşme ve Sanayi 4.0’a çok önem verdiklerini belirten Bodrumlu, “Program, önemli hedeflerimiz içinde yer alan uluslararası rekabetçiliğimizi yükseltmek ve yüksek katmadeğerli sistem parçaları üretmek stratejilerimize de katkı verecektir. ‘Küresel marka’ olabilme yönündeki gerekli değişimi, Turquality gibi denenmiş ve Türkiye’ye katkısı kanıtlanmış bir programla elde edeceğimize güçlü şekilde inanmaktayız” diye konuştu.
Kanca, Turquality’de
Kanca, Turquality’de
KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi
REEL SEKTÖR
Kanca El Aletleri ve Dövme Çelik A.Ş. yaklaşık 1 yıl süren başvuru ve denetim süreçleri sonunda Turquality, Marka Programı’na kabul edildi.
Paylaş: