Metin özetleme, içerik üzerinden soru cevaplama, sınıflandırma, İsimlendirilmiş Varlık Tanıma (NER) ve çeviri gibi ileri düzeyde yapay zeka işlevleri bulunan İşGPT, sorulan soruların %91’ine hızlı ve doğru cevap verme başarısı gösteriyor. Banka tüm bu özellikler ile müşteri hizmetleri süreçlerini hızlandırmayı ve çalışanlarının verimliliğini daha da artırmayı hedefliyor.
İş Bankası Genel Müdür Yardımcısı Sabri Gökmenler, “İşGPT, bankacılık işlemlerinde hız ve doğruluk sağlarken, müşteri ve çalışan deneyimini üst seviyelere taşıyor. Bu projede verilerimizin ülke dışına çıkmamasına azami özen gösteriliyor” dedi.
İş Bankası’ndan İşGPT
İş Bankası’ndan İşGPT
KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi
REEL SEKTÖR
İş Bankası Yapay Zeka Bölümü tarafından geliştirilen İşGPT, mevzuat, dış ticaret, performans yönetimi, içerik yapılandırması gibi çeşitli uygulama alanlarında aktif olarak tüm çalışanları tarafından kullanılabiliyor.
Paylaş: