Edin, çok daha sorumlu, bilinçli ve kararlı bir yeni nesil geldiğini, önümüzdeki yıl, dünya çapında işgücünün yüzde 38'ini, bütün tüketicilerin ise yüzde 40’ını Z kuşağının oluşturacağını aktardı. Edin, iş dünyası olarak “yeni nesil aktivist liderlik, sorumlu üretim ve tüketimin şekillendireceği yeni iş modelleri, iklim değişikliği ve düşük karbon ekonomisi ve belki de en önemlisi işbirliklerinin gücü” gibi akımları dikkate almak gerektiğini vurguladı: Üyelerimize azami katkıyı sağlayabilmek amacıyla yeni dönem için çeşitliliği ve kapsayıcılığı ön planda tuttuğumuz bir yönetim kurulu kadrosu oluşturduk.
Ebru Dildar Edin, ikinci kez SKD Türkiye Başkanı
Ebru Dildar Edin, ikinci kez SKD Türkiye Başkanı
Ebru Dildar Edin, her yıl hızla artan üye sayılarının vizyonlarının Türkiye iş dünyasında ne kadar önemsenmeye başladığını gösterdiğini belirterek, bu yıl ki Genel Kurul toplantısında ilk sözü gençlere verdiklerini anlattı.