Toplantı TÜSİAD Yönetim Kurulu Başkanı Simone Kaslowski ve TÜSİAD Yönetim Kurulu Üyesi ve Dijital Dönüşüm Yuvarlak Masası Eşbaşkanı Serkan Sevim'in konuşması ile başladı. Konuşmaların ardından Deloitte Digital Dijital Deneyim Çözümleri Lideri Erdem İlhan “E-Ticaretin Gelişimi, Sınırların Aşılması ve Yeni Normlar: 2019” raporunu sundu. TÜSİAD Yönetim Kurulu Başkanı Simone Kaslowski açılış konuşmasında şunları söyledi:
“2019 yılı itibariyle B2C olarak yaklaşık 3.5 trilyon dolara erişmesi öngörülen küresel e-ticaret pazarında, Çin ve ABD diğer ülkelerle arayı açarak başı çekiyor. Ülkemiz küresel e-ticaret pastası içinde henüz hatırı sayılır bir paya sahip olmasa da önemli bir potansiyeli barındırıyor. Genç ve dinamik nüfus, bireysel internet penetrasyonu, mobil geniş bant aboneliklerindeki artış ve coğrafi konumun getirdiği bölgesel olabilme avantajı e-ticarette önümüzü açan belli başlı unsurlar. e-Ticaret ile ilgili atacağımız adımlarla marka ve ürünlerimizin dünya çapında bilinirliğini, pazar payını ve e-ihracatını artırmalıyız. e-İhracat özellikle KOBİ'lerin küresel değer zincirlerine ve uluslararası pazarlara daha fazla katılabilmesini sağlıyor. Türkiye'nin 2018-2020 dönemi e-İhracat Strateji ve Eylem Planının tam anlamıyla hayata geçmesi büyük önem taşıyor.”
E-Ticaretin Gelişimi, Sınırların Aşılması ve Yeni Normlar” raporu tanıtıldı
E-Ticaretin Gelişimi, Sınırların Aşılması ve Yeni Normlar” raporu tanıtıldı
KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi
REEL SEKTÖR
TÜSİAD - Deloitte Digital iş birliği ile hazırlanan “E-Ticaretin Gelişimi, Sınırların Aşılması ve Yeni Normlar: 2019” raporu GittiGidiyor desteğiyle tanıtıldı.
Paylaş: