‘Moment of Service – Hizmet Anları’ başlığı altında bir sunum gerçekleştiren IFS Türkiye CEO’su Ergin Öztürk üretimden savunma sanayiine, havacılıktan otomotive kadar çeşitli endüstrilerdeki şirketlerin müşterilerine daha fazla servis hizmeti sunarak müşteri memnuniyetini artırdığından, yeni gelir kaynakları oluşturduğundan ve en önemlisi artan rekabet karşısında ciddi bir avantaj elde ettiklerinden bahsetti.
“Daha fazla servis ciddi bir avantaj”
“Daha fazla servis ciddi bir avantaj”
IDC tarafından 4-5 Mayıs 2023 tarihlerinde, ‘Enabling the Digital Economy’s Leaders’ teması düzenlenen 14. IDC Türkiye CIO Summit’inde summit sponsoru olarak yer alan Kurumsal İş Uygulamaları (ERP, EAM, FSM) üreticisi IFS, yeni teknolojileri kullanarak iş süreçlerinin nasıl sadeleştirileceği, buna bağlı olarak operasyonel maliyetlerin nasıl düşürüleceği ve yeni pazar fırsatlarının nasıl yakalanabileceği konusunda bilgiler verdi.