Çağrı Merkezleri Derneği (ÇMD) Başkanı Banu Hızlı, “Sektörümüzün, beklentisi olan istihdam teşviklerinin yeniden devreye girmesi halinde, 2022 ve sonrasında özellikle gençlerimiz ve kadınlarımızın istihdamına en fazla katkıda bulunan iş kolları arasında yerimizi sağlamlaştıracağımıza inanıyorum. En kısa sürede bu konuyla ilgili olumlu sonuçlar almayı umut ediyoruz” diye konuştu.
Çağrı merkezleri, istihdam teşviklerinin geri gelmesini bekliyor
Çağrı merkezleri, istihdam teşviklerinin geri gelmesini bekliyor
Türkiye’de çoğunluğu gençler ve kadınlardan oluşan 160.000 kişiye istihdam sağlayan çağrı merkezleri sektörü, içinde bulunulan ekonomik şartlarda istihdam konusunda lokomotif rolünü devam ettirebilmek için 2021’de kaldırılan İŞKUR teşviklerinin yeniden yürürlüğe konulmasını bekliyor.