Vodafone Business, Dijital Deneyim Merkezi’ni hayata geçirdi. Dijital Deneyim Merkezi’nde sanal tur randevuları dijital kanallar üzerinden gelen talepler ve satış kanalları üzerinden oluşturulabiliyor. Randevu oluşturulduktan sonra katılımcılara gönderilen onay maili ve iletilen link üzerinden portale erişiliyor. Kayıt aşaması tamamlandıktan sonra müşteriler kendi avatarlarını oluşturarak yetkili rehberlerin kendilerine eşlik etmesiyle Dijital Deneyim Merkezi’ne bağlanabiliyor. Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Özlem Kestioğlu, “Dijital Deneyim Merkezi’ni kullanıcıların dijital ve gerçekliği artırılmış sanal bir evrende hareket edebileceği bir platform olarak da düşünebiliriz” dedi.
Buluşma noktası 3 boyutlu ‘Dijital Deneyim Merkezi’
Buluşma noktası 3 boyutlu ‘Dijital Deneyim Merkezi’
KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi
REEL SEKTÖR
İşletmelerin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone Business, farklı ihtiyaçlar doğrultusunda tasarladığı çözümlerini ve müşteri hikayelerini 3 boyutlu dünyada kurumsal müşterileriyle buluşturuyor.
Paylaş: