KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi

AvivaSA “Yaşı Yok” diyor

REEL SEKTÖR

AvivaSA, 2019 yılında Türkiye’nin yaşlanmaya hazırlığına rehberlik etmek ve toplumun yaşlılık algısının pozitife dönüşmesine katkıda bulunmak hedefiyle başlattığı “Her Yaşta” kurumsal sosyal sorumluluk projesinin yeni adımı “Yaşı Yok” farkındalık kampanyasını tanıttı.

AvivaSA Genel Müdürü Fırat Kuruca, “Yaşı Yok farkındalık kampanyamız ile genç, yaşlı, çocuk fark etmeden yaygın bir şekilde yapılan yaş ayrımcılığıyla ilgili tabuları yıkmak istiyoruz. Aslında dilimize yerleşmiş deyimlerde, atasözlerinde bile yaş ayrımcılığı yapıyoruz. ‘Ununu Elemiş, Eleğini Asmış’ diyerek büyüklerimizin kendilerini işlevsiz, vasıfsız hissetmelerine neden olabiliyor, onları adeta toplumdan soyutluyoruz. ‘Bir Ayağı Çukurda’ deyip sanki yaş alan herkesin bir köşede oturup hiçbir şey yapmadan beklemesi gerektiğini düşündürüyoruz. Oysa hayatta yapabileceklerimizin sınırı yok. Çünkü eğer istersek, hayatta başarabileceklerimizin bir ‘yaşı yok’ diyoruz. Sizi de bu harekete katılmaya ve ayrımcılığı önce zihnimizde sonra da dilimizde bitirmeye davet ediyoruz” dedi.

Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.