Alternatif Bank Genel Müdürü Kaan Gür, “Basiretli ve danışman bankacılık hedeflerimizin yanına ‘Engelsiz Bankacılığı’ da katıyoruz. Engelsiz Bankacılık dediğimiz zaman da tüm hizmetlerimize herkesin kolaylıkla erişebilmesini anlıyoruz. Fiziksel ve dijital hizmet kanallarımızın erişilebilirliğini geliştiriyoruz” dedi.
Engelli bireylerin yaşadıkları zorlukları tespit etmek amacıyla son bir yıllık dönemde sosyal medya ve forumlarda yaklaşık 2 milyon içeriği analiz ettiklerini ve ağırlıkla emeklilik, eğitim-sınavlar, istihdam, çalışma hayatı, ulaşım ve erişilebilirlik gibi konularda sorunlar yaşandığını kaydeden Gür, “Hedefimiz Alternatif Bank’ı Engelsiz Bankacılığın model bir kurumu haline getirmek ve öğrendiklerimizi isteyen herkesle paylaşmak” dedi.
Alternatif Bank’tan ‘Engelsiz Bankacılık’
Alternatif Bank’tan ‘Engelsiz Bankacılık’
KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi
REEL SEKTÖR
Alternatif Bank, kurum kültürü çalışmalarının önemli bir adımını ‘Engelsiz Bankacılık’ uygulamalarıyla atıyor. Bankanın yürüttüğü çalışmalar online toplantı ile paylaşıldı.
Paylaş: