Örneğin bir önceki ay sıkça seyahat harcaması yapan bir kullanıcı seyahatsever etiketi ile avatarını güncelleyebiliyor ya da kozmetik alışverişi yapmayı seven bir kullanıcı, bu özelliği avatarına yansıtabiliyor. Kullanıcılara belirli aralıklarla avatarını sıfırdan oluşturma hakkı da tanınıyor. Akbank Bireysel Bankacılık ve Dijital Çözümler Genel Müdür Yardımcısı Burcu Civelek Yüce, “Kendi tercih ve alışkanlıklarına göre oluşturulacak avatarların zaman içindeki değişimlerinin de çok ilgi çekeceğini düşünüyoruz” dedi.
Akbank ile avatar dönemi başlıyor
Akbank ile avatar dönemi başlıyor
KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi
REEL SEKTÖR
Akbank Mobil, üretken yapay zeka ile hazırlanan, kişiselleştirilmiş avatar dönemini başlattı. Müşteriler artık Akbank Mobil’deki ayak izleri ve kişiselleştirme sorularına verdikleri cevaplara göre oluşturulan avatarlarıyla, çok daha interaktif ve keyifli bir bankacılık deneyimi yaşayacak.
Paylaş: