Vakıf Katılım Genel Müdürü Mehmet Ali Akben; “Hedefimiz, başta finansman ürünleri olmak üzere dijital kanallar dışında kalan diğer tüm işlemlerimizin dijital mecralarda gerçekleştirilebilmesini sağlamak. Bugün geldiğimiz noktada işlemlerin yaklaşık yüzde 94’ü dijital kanallar aracılığıyla yapılıyor” dedi.
Müşterilerine hızlı ve erişilebilir bankacılık hizmeti sunma vizyonu doğrultusunda dijital dönüşüm yatırımlarına devam eden Vakıf Katılım, sene sonuna kadar yapay zeka ve robotik kullanım oranını artırmayı hedefliyor.
2024’te hedef, yapay zeka ve robotik kullanım oranını artırmak
2024’te hedef, yapay zeka ve robotik kullanım oranını artırmak
KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi
REEL SEKTÖR
Büyüme stratejisinin temelini dijital kanalların güçlendirilmesi üzerine inşa eden Vakıf Katlım’ın dijital kanallardan kazandığı müşteri sayısı 2023’te bir önceki yıla göre 5 kat artış gösterdi.
Paylaş: