KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi

136 bin kişi istihdama ulaştı

REEL SEKTÖR

Çağrı Merkezleri Derneği (ÇMD), her yıl yayınladığı Türkiye Çağrı Merkezi Pazarı Araştırması 2020 verilerini, düzenlediği dijital basın toplantısıyla paylaştı.

2019’a göre yüzde 46 artan pazar büyüklüğü, 7.5 milyar TL’den 10.9 milyar TL’ye çıktı. Türkiye genelinde hizmet veren müşteri temsilcisi sayısı yüzde 21 artışla 123 bin 345 kişi olurken; yönetici ve destek kadrolarla birlikte toplamda sağlanan istihdam 135 bin 820 kişiye ulaştı. 2021 yılına ilişkin toplam istihdam öngörüsü ise 145 bin kişi olarak paylaşıldı.
ÇMD Başkanı Rengin Ağılönü, bu zorlu salgın döneminde sağlanan istihdamın yanı sıra evden ve esnek çalışma modellerinde olan avantajların çağrı merkezi sektörünü bu yıl daha da güçlendirdiğini söyledi.

Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.