Yapılan anlaşma kapsamında Programattik, Mail.Ru grubunun ve Aviasales’in reklam alanlarının Türkiye’deki tek satış temsilcisi oldu. Türk Telekom Strateji, Planlama ve İş Geliştirme Genel Müdür Yardımcısı Fırat Yaman Er, Programattik’in teknoloji destekli medya satın alma alanında hızlı büyümesini sürdürdüğünü belirterek, “Programattik ile BDT ülkelerinin yanı sıra Çin, Orta Doğu ve Körfez ülkelerini de kapsayan geniş bir coğrafyada turizm, inşaat, sağlık ve hizmet sektörleri başta olmak üzere pek çok sektörden müşterimizin reklamlarını doğru mecrada hedef kitleye ulaştırıyoruz” dedi.
Türk Telekom’dan “Programattik”
Türk Telekom’dan “Programattik”
KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi
PANORAMA
Türk Telekom’un dijital reklam satın alma platformu Programattik, hizmet alanını Rusya başta olmak üzere Bağımsız Devletler Topluluğu (BDT) ülkeleri, Orta Doğu ve Körfez ülkeleri ile Çin’i kapsayacak şekilde genişletti.
Paylaş: