Marka kimliğinin ve logonun yenilenmesiyle ilgili görüşlerine yer veren Multinet Up Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Gökhan Erol, “Multinet Up’ın 20. yılında kurumsal kimliğini baştan yarattık. Hem Multinet Up’ın hem de ekosistemimizdeki ürün ve hizmetlerimizin logolarını yenileyerek dinamik ve inovatif yüzümüzü daha iyi yansıtır hale getirdik. Yeni marka kimliğimizle sektörde ilkleri gerçekleştiren, yenilikçilik, girişimcilik ve müşteri odaklılık değerleri üzerine kurulu bir ekosistemin altını çiziyoruz” dedi.
Multinet Up marka kimliğini yeniliyor
Multinet Up marka kimliğini yeniliyor
KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi
PANORAMA
Multinet Up, bugün 2 milyon kart kullanıcısı, 40.000 üye işyeri ve 27.000 kurumsal müşterisi ile tüm Türkiye’de paydaşlarına hayatı kolaylaştıran çözümler sunuyor.
Paylaş: