KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi

Huawei, Türkiye tablet pazarının lideri oldu

PANORAMA

Uluslararası analiz kuruluşu GfK’nın verilerine göre Huawei, bir yıldan kısa bir sürede tablet segmentindeki pazar payını yüzde 18’e kadar yükseltti.

Huawei Türkiye Tüketici Elektroniği Grubu Ülke Müdürü Seth Wang: “Bu kategorideki hedefimiz, dünyanın en iyi tablet üreticisi olmak. Yenilikçi yapımız, tüketici memnuniyeti konusundaki hassasiyetimiz ve özellikle Ar-Ge’ye verdiğimiz önemle birlikte önemli başarılara imza attık. Tablet kategorisinde Türkiye’de yeni bir marka olmamıza rağmen bir yıl gibi kısa bir süre içinde bu alanda liderliği elde etmiş olmaktan memnuniyet duyuyoruz” dedi.

Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.