Raporda, yıllık performans göstergelerinin içinde, sorumlu ve sürdürülebilir kalkınma hedefiyle ülkeye ve topluma yaptığı katkıları, en büyük farklılığı olarak kabul ettiği empati kültürüyle müşterileri için yarattığı değeri yenilikçi ve teknolojik bakış açısıyla birleştirerek tüm paydaşlarına şeffaf ve anlaşılır bir şekilde aktardı. Garanti Bankası Genel Müdürü Fuat Erbil, ‘’Garanti Bankası olarak 16 milyonu aşkın müşterimize yaşattığımız deneyimi kusursuzlaştırmak için var gücümüzle çalışıyoruz” dedi.
Garanti "Empati" kültürüyle odağına müşterilerini alıyor
Garanti "Empati" kültürüyle odağına müşterilerini alıyor
KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi
PANORAMA
Garanti Bankası, empati kültürü üzerine şekillendirdiği 2018 Entegre Faaliyet Raporu’nu “Hayattan Hikâyeler” konseptiyle yayınladı.
Paylaş: