Yaklaşık 70 yıllık tarihinde ilk kez dört tekerlekten çekişle sunulan SL’de ayrıca, ilk kez standart olarak aktif arka aks yönlendirmesi sunulurken ilk kez seri üretim bir Mercedes-AMG modelinde, jant içinde düzenlenen beş kollu bir ön aks kullanılıyor. Metal tavanlı öncüsüne göre 21 kg ağırlık tasarrufu ve daha düşük ağırlık merkezine imkan veren tente tavanın açılıp-kapanma süresi sadece 15 saniye ve 60 km/s hıza kadar devreye alınabiliyor.
Kusursuz aerodinamik unsurlar gövde tasarımına sorunsuz bir şekilde entegre edilirken sürtünme katsayısı, üstü açık spor otomobiller için müthiş bir değer olan 0.31 cd’ye düşürüldü.
Yeni Mercedes-AMG SL’in dünya lansmanı yapıldı
Yeni Mercedes-AMG SL’in dünya lansmanı yapıldı
KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi
OTO YAŞAM
Yeni SL, Mercedes-AMG tarafından geliştirilen tamamen yeni 2+2 kişilik araç mimarisine dayanıyor.
Paylaş: