Kodiaq modelinin markanın en güçlü ürünlerinden birinin olduğunun altını çizen Başar, “Kodiaq tamamen kendine özel bir müşteri kitlesi oluşturmasının yanı sıra farklı markalardan ve segmentlerden de müşteriler kazanmamızı sağlıyor. Yeni Kodiaq sahip olduğu lüks özellikler, geniş iç hacim, teknoloji ve konfor ile sınıfında dengeleri değiştirecek bir model” dedi. Yüce Auto-Škoda Genel Müdürü Zafer Başar, markanın Türkiye’deki başarı yolculuğunun heyecan verici bir şekilde devam ettiğini ifade etti.
Lüks SUV segmentinde yeni Škoda Kodiaq
Lüks SUV segmentinde yeni Škoda Kodiaq
KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi
OTO YAŞAM
Škoda, 2016’da tanıttığı ilk nesliyle büyük başarı elde ettiği Kodiaq’ın ikinci neslini Türkiye’de satışa sundu. Škoda, yeni nesil Kodiaq ile D-SUV segmentinde ilk nesliyle elde ettiği başarıyı daha ileriye taşımayı hedefliyor.
Paylaş: