KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi

Lüks SUV segmentinde yeni Škoda Kodiaq

OTO YAŞAM

Škoda, 2016’da tanıttığı ilk nesliyle büyük başarı elde ettiği Kodiaq’ın ikinci neslini Türkiye’de satışa sundu. Škoda, yeni nesil Kodiaq ile D-SUV segmentinde ilk nesliyle elde ettiği başarıyı daha ileriye taşımayı hedefliyor.

Kodiaq modelinin markanın en güçlü ürünlerinden birinin olduğunun altını çizen Başar, “Kodiaq tamamen kendine özel bir müşteri kitlesi oluşturmasının yanı sıra farklı markalardan ve segmentlerden de müşteriler kazanmamızı sağlıyor. Yeni Kodiaq sahip olduğu lüks özellikler, geniş iç hacim, teknoloji ve konfor ile sınıfında dengeleri değiştirecek bir model” dedi. Yüce Auto-Škoda Genel Müdürü Zafer Başar, markanın Türkiye’deki başarı yolculuğunun heyecan verici bir şekilde devam ettiğini ifade etti.

Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.