Yeni marka kimliğiyle Türkiye’ye gelecek 7 koltuklu Jogger ve en ekonomik elektrikli otomobil olma iddiasına sahip Spring, Dacia ürün gamının kapsayıcılığını artıracak. 2023’te markanın hedefi, Türkiye pazarında toplamda 500 bin satış adedine ulaşmak. Global çapta duyurulan yeni marka kimliği, tasarım anlamında cazibeyi artırırken; sadelik, sağlamlık ve özgünlüğü temel alan marka felsefesiyle uyum sağlıyor.
MAİS A.Ş. Genel Müdürü Dr. Berk Çağdaş, “Türkiye’de yakaladığımız başarı, marka felsefesinin Türk tüketicisinin beklentileriyle ne kadar örtüştüğünü ortaya koyuyor. 2023’ün ilk yarısında Spring modelimizi de ülkemize getirmeyi planlıyoruz” diye konuştu.
Hedef, 2023’te Dacia’nın Türkiye’de 500 bininci satışına ulaşmak
Hedef, 2023’te Dacia’nın Türkiye’de 500 bininci satışına ulaşmak
KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi
OTO YAŞAM
Dacia, Temmuz’da gerçekleştirdiği 3 bin 566 adetlik satış ve yüzde 8.7 pazar payı ile binek otomobil pazarında dördüncü sıraya yükseldi.
Paylaş: