KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi

Türkiye’de hızlı tüketim ürünleri perakendesi %99 büyüdü

ÖNEMLİ NOTLAR

NielsenIQ’nun verilerine göre, Türkiye’de FMCG (Hızlı Tüketim Ürünleri) perakendesi, 2022 toplamında 2021’e göre %99 büyüme kaydetti.

NielsenIQ Türkiye Genel Müdürü ve Afrika & Orta Doğu Analitik Başkan Yardımcısı Didem Şekerel Erdoğan, Türkiye’nin hacimsel performansıyla dünya FMCG pazarından pozitif ayrıştığını vurguladı; ayrıca 2023’te başarının anahtarı olarak perakende ve alışverişçi trendlerini doğru okumanın önemine değindi.

Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.