NielsenIQ Türkiye Genel Müdürü ve Afrika & Orta Doğu Analitik Başkan Yardımcısı Didem Şekerel Erdoğan, Türkiye’nin hacimsel performansıyla dünya FMCG pazarından pozitif ayrıştığını vurguladı; ayrıca 2023’te başarının anahtarı olarak perakende ve alışverişçi trendlerini doğru okumanın önemine değindi.
Türkiye’de hızlı tüketim ürünleri perakendesi %99 büyüdü
Türkiye’de hızlı tüketim ürünleri perakendesi %99 büyüdü
KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi
ÖNEMLİ NOTLAR
NielsenIQ’nun verilerine göre, Türkiye’de FMCG (Hızlı Tüketim Ürünleri) perakendesi, 2022 toplamında 2021’e göre %99 büyüme kaydetti.
Paylaş: