Araştırmaya göre; tüketiciler markalarla değer odaklı bir bağ kuruyor, her 10 tüketiciden 7’si değerleriyle örtüşmeyen markalardan alışverişi bırakıyor. Bununla birlikte tüketiciler şeffaflık ve samimiyete dayalı bir iletişim, kişiselleşmiş ve çözüm odaklı bir hizmet arıyor.
MDYD Yönetim Kurulu Başkanı C. Banu Hızlı; “Türkiye’deki tüketicilerin dörtte biri, önümüzdeki 6 ayda sosyal medya platformlarından alışveriş yapma eğiliminin artacağını düşünüyor. E-ticarete yönelimin artacağını düşünenlerin oranı ise yaklaşık %90. Bu nedenle dijital imkanlarla kişiselleştirilmiş deneyimi bir arada sunan değer odaklı şirketlerin rekabette pozitif ayrışmasını bekliyoruz” değerlendirmesini yaptı.
Rekabette anahtar dijitalleşme ve kişiselleştirme
Rekabette anahtar dijitalleşme ve kişiselleştirme
Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği tarafından PwC Türkiye ile gerçekleştirilen ‘Yeni Nesil Müşteri Deneyimi Yönetimi Araştırması 2023’, deneyim yönetiminde değişimin anahtarının artık beklentilerin ötesine geçtiğini gösteriyor.