KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi

Perakende medya harcamaları 100 milyar doları aşacak

ÖNEMLİ NOTLAR

GroupM Türkiye, dijital pazarlamanın 3. büyük dalgası olarak kabul edilen “Retail Media” konusunu masaya yatırdığı bir etkinlikle ajansları ve markaları bir araya getirdi.

bedava bo nus, Geneva,sans-serif;">Etkinlik konuşmacıları arasında Amazon Advertising Türkiye Genel Müdürü Yasmina Ali Hassan, Mimeda Yönetici Direktörü Kına Demirel, Teknosa CMO ve DCO’su Emre Kurtoğlu ve Trendyol Dijital Pazarlama Müdürü Eslem Diker yer aldı. GroupM Türkiye adına konuşan Özlem Ergazi, “GroupM’in ‘2022 E-Ticaret ve Perakende Medya Tahmini’ raporuna göre, retail media için küresel reklam geliri 2021’de 88 milyar dolarken, 2022 sonunda 101 milyar dolara yükselecek” dedi. GroupM EMEA e-Ticaret Lideri Larisa Dumitru “2021’de reklamverenler perakende medyaya 9 milyar avro harcadı. Bu rakamın 2026’ya gelindiğinde 28.9 milyar avroyu bulması bekleniyor” diye konuştu.

Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.