canli casi no, Geneva,sans-serif;">Asperox Sarı Güç, Yumoş Deterjan, Sleepy Doğal Organik Pamuklu Temizlik Havlusu, Magnum Double Caramel Gold, Züber Lokma, Torku NO ON, Kellogg’s Granola, Uludağ Frutti Extra, Ülker Beyaz Çikolatalı Gofret, Ülker Dankek Tart Kek, Eti Brownie Intense NielsenIQ Türkiye Genel Müdürü Afrika ve Orta Doğu Analitik Başkan Yardımcısı Didem Şekerel Erdoğan da yaptıkları inovatif gelişimlerle sektöre değer katan tüm markaları kutladı.
NielsenIQ BASES Türkiye Lideri Abdullah Aras, ekonomik çalkantıların, tedarik zinciri aksaklıklarının, artan enerji ve temel ihtiyaç ürünü fiyatlarının karşısında, birçok markanın doğal olarak inovasyon konusunda geri durduğunu ve mevcut ürün portföylerine odaklandığını söyledi.
NielsenIQ BASES’ten Türkiye’nin çığır açanları
NielsenIQ BASES’ten Türkiye’nin çığır açanları
KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi
ÖNEMLİ NOTLAR
NielsenIQ bünyesindeki bir kuruluş olarak faaliyetlerini sürdüren BASES, sektörün merakla beklediği ‘2022 Çığır Açan İnovasyonlar’ raporuna göre; The 2022 NielsenIQ BASES Türkiye Çığır Açan İnovasyon Kazananları şu şekilde sıralandı:
Paylaş: