Rapor, Reklamcılar Derneği (RD), Reklamverenler Derneği (RVD), İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB), Açıkhava Reklamcıları Vakfı (ARVAK), Ulusal Radyo Yayıncıları Derneği (URYAD) ve Mobil Mecralar Araştırma Pazarlama ve Reklamcılık Derneği (MMA TR) adına bağımsız danışmanlık şirketi Deloitte tarafından hazırlandı.
TV reklam yatırımları, 2022 ilk yarısında, geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 61 artarak tarih boyunca gerçekleşen en hızlı büyüme oranına ulaştı.
Medya ve reklam yatırımları 17 milyar 107 milyon TL’ye ulaştı
Medya ve reklam yatırımları 17 milyar 107 milyon TL’ye ulaştı
KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi
ÖNEMLİ NOTLAR
Türkiye’de 2022 ilk yarıyıl Medya ve Reklam Yatırımları Raporu’na göre; medya yatırımları 12 milyar 766 milyon TL, reklam yatırımları 4 milyar 341 milyon TL olarak açıklandı.
Paylaş: