Epson’un araştırmasına göre gençlerin çoğunluğu basılı materyallerin hala anlamaya dijitalden daha fazla yardımcı olduğunu söylüyor. Ancak çok fazla baskı yapmanın dünyaya zarar vereceğini belirterek endişe taşıdıklarını da vurguluyorlar. Epson Ortadoğu ve Türkiye Pazarlama Grup Yöneticisi Fatih Yıldız, önümüzdeki 10 yıl içinde karbonsuzlaştırma, kaynak geri dönüşümü ve çevresel teknoloji geliştirmeye 100 milyar yen harcamayı ve yatırım yapmayı planladıklarını belirtti. Epson Türkiye Geniş Format Kanal Satış Yöneticisi Ersel Şamiloğlu, İstanbul’daki su kıtlığı, yükselen sıcaklıklar ve orman yangınlarıyla birlikte Türkiye’deki en büyük sorunun iklim değişikliği olduğunu vurguladı.
‘COP’ nesli ‘dijital değil kağıt’ diyor
‘COP’ nesli ‘dijital değil kağıt’ diyor
KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi
ÖNEMLİ NOTLAR
1995 yılında ilk kez düzenlenen Birleşmiş Milletler İklim Değişikliği Konferansı’ndan (COP) sonra doğanları temsil eden COP neslinin yarısından çoğu iklim felaketinin kendi ömürleri boyunca önlenebileceği konusunda iyimser.
Paylaş: