KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi

UPS Smart Programı, ticareti kolaylaştırıyor

LOJİSTİK

E-ticaretin salgınla beraber devamlı ve yukarı yöndeki büyüme eğilimi insanları çevrimiçi alışverişe yönelmeye zorluyor.

İşletmeler yurt içinde sunduğu müşteri deneyiminin aynısını uluslararası ticarette de sunmaya çalışıyor. İşte bu noktada UPS Smart devreye giriyor. Türkiye’deki UPS müşterilerinin kullandığı ücretsiz, çevrimiçi bir araç olan UPS Smart artık sanal pazarlar ve sosyal medyayla entegrasyonun yanı sıra ihracatı da destekliyor. Müşteriler tek bir ekrandan uçtan uca lojistik sürecini yönetebiliyor ve her türlü gönderi verisine erişebiliyor, vergileri hesaplayabiliyor, müşterilerin sorularına yanıt verebiliyor, elektronik fatura ve gönderi etiketi oluşturabiliyor.
UPS Türkiye Genel Müdürü Burak Kılıç, “Her türden işletme için muazzam fırsatlar var ve ihtiyaçlarını anlamak ve hem yurt içi hem de uluslararası alanda faaliyet göstermelerine, böylece küresel pazara girebilmelerine yardımcı olmak üzere müşterilerimizle sıkı bir çalışma içindeyiz” diye konuştu.

Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.