THY’nin amacı Amadeus Offer Suite’in sunduğu bir dizi yeni alışveriş çözümüyle müşteri erişimini genişletmek. Bu esnek ve modüler çözümler, havayolunun yeni pazar kanallarıyla bağlantı kurmasına ve geleceğe yönelik bir perakende stratejisi geliştirmesine olanak tanıyacak.
Türk Hava Yolları Kurumsal Gelişim ve Bilgi Teknolojileri Genel Müdür Yardımcısı Ali Serdar Yakut, “Sektör toparlanırken ücretlerimizi arama ve alışveriş yapma noktasında, kanal ne olursa olsun, yolcularımızın istediği içeriği hızlı ve tutarlı bir şekilde sunarken çıtayı zorlayacağız” dedi.
Amadeus Havayolları, Orta Doğu, Türkiye ve Afrika Başkan Yardımcısı Maher Koubaa, THY ile bu ortaklık, ortaklarımızın teknolojimizi kendi BT ekosistemlerine kolayca entegre etmelerini sağlayan basit, çevik ve açık yaklaşımımızın bir kanıtıdır” diye konuştu.
THY ile Amadeus’tan dijital alışverişte güçbirliği
THY ile Amadeus’tan dijital alışverişte güçbirliği
THY, filosunun yakın zamanda genişlemesinin ardından yeni teknolojiyle vizyonunu güçlendiriyor ve Amadeus ile tüm platformlarda ve cihazlarda yolculara kişiselleştirilmiş teklifler sunmasına yardımcı olacak bir BT anlaşması imzaladı.