Ekonomi alanında uluslararası danışmanlık hizmeti veren Nathan Associates işbirliğiyle hazırlanan ankete Avrupa genelinde 1.000’in üzerinde KOBİ katıldı. Ankete katılan ülkelerin çoğunda, KOBİ’lerin karşılaştığı Pandemi ile ilgili en büyük zorluklar, yüz yüze satışların azalması, tedarik zinciri kesintileri oldu. Rapor, yurtiçi satışlar söz konusu olduğunda Avrupa ülkelerinin genelinde, e-ticaretin KOBİ’ler için en önemli öncelik olduğunu gösteriyor.
UPS Türkiye Ülke Müdürü Burak Kılıç şunları söyledi: “KOBİ’ler için artık dünyaya açılabilmek ve e-ticaret yapabilmek hayati bir önem arz ediyor. KOBİ’ler özetle e-ihracatta gümrük süreçlerinde daha sade, dijital ve hızlı bir süreç talep ederken aynı zamanda yeni pazarlara açılırken bilgi ve uzmanlık anlamında da desteklenmeye ihtiyaç duyuyor. UPS olarak onlar için daha güvenli, sürdürülebilir ve hızlı bir ekosistem oluşturmaya çalışıyoruz. UPS olarak ürettiğimiz uzmanlık, bilgi ve verilerle KOBİ’leri ve ekonomileri desteklemeye devam edeceğiz.”
KOBİ’ler e-ticaret ile büyümeye devam edecek
KOBİ’ler e-ticaret ile büyümeye devam edecek
KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi
LOJİSTİK
Küresel lojistik firması UPS, işletmelerin karşılaştıkları zorlukları ve gelişen e-ticaret pazarının hızla değişen küresel ekonomide büyümelerine ve rekabet etmelerine nasıl yardımcı olabileceğini daha iyi anlamak için bir çalışma hazırladı.
Paylaş: