Üç ayrı film olarak çekilen serinin ilk filminde; Güney Asya’da yetişen ve aynı gün içerisinde Amerika’da bir restoranda servis edilen Barramundi balığının okyanus ötesi yolculuğu konu ediliyor. İkinci film Paris’te bir müzayedede açık artırmaya sunulan Çin hanedanlığına ait kıymetli bir seramiğin Fransa’ya getirilişini anlatıyor. Afrika’da üretilen Boynuzlu kavunun yolculuk hikayesini konu alan üçüncü film ise Japonya’da bir manav tezgahında geçiyor. Filmlerin sonunda; her biri farklı ülkelere ait bu ürünlerin İstanbul’dan geldiğini duyanların şaşkınlıklarını gizleyememesi üzerine; ‘Dünyanın lojistik merkezi: SMARTIST’ vurgusu yapılıyor.
Türk Hava Yolları Yönetim Kurulu ve İcra Komitesi Başkanı Prof.Dr. Ahmet Bolat, “Dünyanın en büyük hub’ları arasında yer alan mega kargo tesisimiz SMARTIST’i inşa ettik. Bu stratejik yatırımımız ile doğu ve batı arasındaki ticaretin köprüsü olduk” dedi.
Dünyada ne görseniz: İstanbul’dan
Dünyada ne görseniz: İstanbul’dan
KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi
LOJİSTİK
Turkish Cargo, mega hub’ı SMARTIST’in, dünyayı birbirine bağlayarak küresel ekonomiye sunduğu fırsatları anlatan reklam filmlerini yayınladı.
Paylaş: