Dinçer Lojistik CTO’su Murat Şencan, “Limelight Networks’ün The State of Online Gaming-2020 araştırmasına göre dijital oyun oynayan bir kişi günde ortalama 6.20 saatini harcıyor. Bunun en büyük sebebi oyunların kattığı yüksek motivasyon. Bu motivasyonu oyun dışı alanlara taşımak iş hayatında önemli yeniliklerin, çözümlerin ve projelerin ortaya çıkmasını sağlıyor” dedi.
Gönüllü ekiplerin düzenli eğitimleriyle devam edecek aşamaların ardından, ‘gamification’ kültürünün 2022 yılında performans ve rating de dahil olmak üzere uçtan uca tüm süreçleri kapsaması hedefleniyor.
Dinçer Lojistik iş süreçlerini oyunlaştırarak geliştiriyor
Dinçer Lojistik iş süreçlerini oyunlaştırarak geliştiriyor
KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi
LOJİSTİK
Dinçer Lojistik, geleceğin iş modeli ‘gamification’ı tüm iş süreçlerine uyarlamak için çalışmalarına hız verdi.
Paylaş: