AliExpress’in global ölçekte düzenlediği Yaz Kampanyası’nı iyi değerlendiren satıcılar, satışlarını önceki aya göre 3 kat arttırarak dünyanın 150’den fazla ülkesine ulaştırmayı başardı. 15 Haziran’da başlayan ve küresel çapta düzenlenen Yaz Kampanyası’na ilk defa katılan Türk satıcılar ile AliExpress’in milyonca müşterisini buluşturan ve 7 gün süren bu kampanyada satışlar zirve yaptı, yüze yakın Türk satıcı Mayıs cirosunu sadece bu kampanya ile geçti. AliExpress Türkiye ve Ortadoğu Ülke Müdürü Yaman Alpata ise şunları söyledi: “Alibaba Grubu’nun misyonu her yerde ticaret yapmayı kolaylaştırmak. Kısa sürede binlerce satıcımız ve iş ortaklarımız ile dev bir ekosistem oluşturduk ve Türkiye’nin lider e-ihracat platformu haline geldik.”
AliExpress 150’den fazla ülkeye e-ihracat yaptı
AliExpress 150’den fazla ülkeye e-ihracat yaptı
KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi
LOJİSTİK
Ekonomideki iyileşme sinyalleri ve ihracatın tekrar artışa geçmesi ile AliExpress üzerinden dünyaya satış yapan Türk markalarının ve KOBİ’lerinin e-ihracat performansı, pandemi öncesine göre katlandı.
Paylaş: