Seçkin markaları 15 Ekim’e kadar bir araya getiren Festival, Trendyol işbirliğiyle dijitalde başladı. Festivale katılan firmalardan elde edilen gelirin tamamı otizm alanında yürütülen projelere ve eğitim bursuna ihtiyaç duyan otizmli çocuklara aktarılacak. Trendyol İcra Kurulu Üyesi Ozan Acar, “Platformumuzun gücüyle toplumsal sorunların çözümüne katkı sağlıyoruz” dedi.
Tohum Otizm Vakfı Alışveriş Festivali, Trendyol’da
Tohum Otizm Vakfı Alışveriş Festivali, Trendyol’da
KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi
KÜLTÜR-SANAT-MODA
Otizmli bireylerin yararına her yıl geleneksel olarak düzenlenen “Tohum Otizm Vakfı Alışveriş Festivali” ilk kez dijital ortamda hayata geçiyor.
Paylaş: