Schneider Electric Türkiye, Orta Asya ve Pakistan Müşteri Memnuniyeti ve Kalite & Müşteri Destek Merkezi Liderliği görevine getirilen Hale Akalın Akın, İstanbul Teknik Üniversitesi Maden Mühendisliği bölümü mezunu. Kariyerine 1997’de Turkcell’de başladı, 2010-2014’te ING Emeklilik’te çağrı merkezi-alternatif kanallar ve müşteri deneyimi ve pazarlama istihbaratı bölümlerine liderlik etti, 2015’te Schneider Electric ailesine katıldı, son olarak Türkiye Müşteri Destek Merkezi Müdürü idi.
HALE AKALIN AKIN
HALE AKALIN AKIN
KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi
İNSAN KAYNAKLARI
Schneider Electric Türkiye, Orta Asya ve Pakistan Müşteri Memnuniyeti ve Kalite & Müşteri Destek Merkezi Lideri
Paylaş: