KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi

HALE AKALIN AKIN

İNSAN KAYNAKLARI

Schneider Electric Türkiye, Orta Asya ve Pakistan Müşteri Memnuniyeti ve Kalite & Müşteri Destek Merkezi Lideri

Schneider Electric Türkiye, Orta Asya ve Pakistan Müşteri Memnuniyeti ve Kalite & Müşteri Destek Merkezi Liderliği görevine getirilen Hale Akalın Akın, İstanbul Teknik Üniversitesi Maden Mühendisliği bölümü mezunu. Kariyerine 1997’de Turkcell’de başladı, 2010-2014’te ING Emeklilik’te çağrı merkezi-alternatif kanallar ve müşteri deneyimi ve pazarlama istihbaratı bölümlerine liderlik etti, 2015’te Schneider Electric ailesine katıldı, son olarak Türkiye Müşteri Destek Merkezi Müdürü idi.

Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.