Siemens Türkiye’nin geleneksel hale gelen Tedarikçi Günü, sekizinci yılında “Sınırları Aş” mottosuyla Türkiye’nin önde gelen satın alma ve satış profesyonellerini buluşturdu. Siemens’in Vizyon 2020+ stratejisi ve geleceğe yönelik projelerin paylaşıldığı, dijitalleşmenin getirdiği avantajların masaya yatırıldığı etkinliğe bu yıl Türkiye’de bir ilk niteliği taşıyan “Fırsat Eşitliği Ödülü” damgasını vurdu. Siemens Türkiye’nin tedarikçilerine yönelik düzenlediği ödül programı, kadınların iş ve sosyal hayatında daha aktif rol almasını sağlayan ve çeşitliliği destekleyen şirketleri her yıl ödüllendirmeyi hedefliyor.
8. Tedarikçi Günü’nün açılışında konuşan Siemens Türkiye Tedarik Zinciri Yönetimi Bölüm Direktörü Tuğrul Günal, 2018’in Siemens Türkiye için çok başarılı geçtiğini, Siemens Tedarik Zinciri Yönetimi Bölümü’nün de oldukça zorlu hedefleri başardığını ve yüksek bir memnuniyet yakaladığını söyledi. Memnuniyet anketlerinde yaklaşık yüzde 90 oranına ulaşılmasında iş ortaklarının çok değerli katkıları bulunduğunu belirten Günal, 2018’de atılan önemli bir adımın da Tedarikçi Finansmanı Programı olduğunu ve şu ana kadar tedarikçiler için yaklaşık 25 milyon TL’lik finansman sağlandığını paylaştı.
“Sınırları Aşıyoruz” tüm paydaşlara yeni fırsatlar getirecek: Tuğrul Günal’ın yönettiği “Sınırları Aşıyoruz” panelinde Siemens Türkiye Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su Hüseyin Gelis, Vizyon 2020+ ile aktivitelerin daha bağımsız bir yapıya kavuşacağını, bunun tüm Siemens için çok daha fazla işbirliği ve etkileşimi beraberinde getireceğini kaydetti: “Yeni işbirlikçi ve esnek yapımız sayesinde Vizyon 2020+ bizimle birlikte paydaşlarımıza da yepyeni fırsatların kapısını açacak.” Siemens Türkiye Yönetim Kurulu Üyesi ve CFO’su Thomas Kolbinger, Siemens Türkiye’nin 2018 yılına ait başarılı finansal sonuçlarını paylaştı. Siemens Türkiye İnsan Kaynakları Direktörü Aslı Kunur, “İş hayatına katılımda cinsiyet eşitliğini savunan ve kadın istihdamına büyük önem veren Siemens Türkiye olarak, kadınların ekonomik hayata aktif ve güçlü katılımını destekliyoruz” dedi.
Tedarikçilere fırsat eşitliğini güçlendirme çağrısı: Fırsat Eşitliği Ödülü için 200 şirkete ödüle başvurmaları için davet iletildi. Fırsat Eşitliği Ödülü’nü directComm Marketing Group Genel Müdürü Cenk Ölçer ve directComm Marketing Group Grup Müdürü Mine Çoban’a, Hüseyin Gelis, Thomas Kolbinger ve Tuğrul Günal birlikte verdi. “Fırsat Eşitliği” panelinde Siemens Gamesa Türkiye CEO’su Ebru Çiçekliyurt, Siemens Healthineers Türkiye CFO’su Nalan Abdullahoğlu ve PWN Türkiye Başkanı Aylin Olsun,“Odağımız Müşteri” panelinde ise Siemens Türkiye Enerji Yönetimi Direktörü ve İcra Kurulu Üyesi Oğuz Tezel, Pürplast A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Ümit Şişmanoğlu, Siemens Healthineers Türkiye Genel Müdürü Şevket On ve Tınaztepe Sağlık Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Mehmet Bektur konuştu. Bu yılki etkinliğin konuk konuşmacısı ise Gazeteci M. Serdar Kuzuloğlu, dijitalizasyonun iş dünyasına getireceği yeniliklere dair öngörülerini paylaştı.
BİLGİN ile sipariş yönetimi süreçleri 70 kat hızlanıyor: Gelenekselleşen “Yılın Tedarikçileri” ödül töreniyle devam eden 8. Tedarikçi Günü kapsamında Siemens Türkiye Tedarik Zinciri Yönetimi’nin yeni robot yazılımı BİLGİN de tanıtıldı.
Siemens’ten 320 milyon Euro’yu aşan alım: 2018 mali yılında dünya genelinde yaklaşık 42 milyar Euro’luk satın alma hacmine imza atan Siemens, büyük çoğunluğu Türkiye’den olmak üzere yakın coğrafyayı da kapsayan bölgeden 320 milyon Euro’nun üzerinde satın alma yaptı.
Siemens Türkiye’den bir ilk: Tedarikçilere “Fırsat Eşitliği” Ödülü
Siemens Türkiye’den bir ilk: Tedarikçilere “Fırsat Eşitliği” Ödülü
Siemens Türkiye, bu yıl 8’incisini düzenlediği Tedarikçi Günü kapsamında bir ilki gerçekleştirerek kadın istihdamını ve çeşitliliği desteklemek amacıyla tedarikçileri arasında ‘Fırsat Eşitliği Ödülü’ uygulamasını başlattı.