KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi

MechSoft CEO’su Gökhan Erdoğdu: “CloudOffix ile uluslararası pazarlarda ‘Total HR’ vizyonuyla ilerleyen tek platformuz”

HABER

MechSoft CEO’su Gökhan Erdoğdu, Deloitte Fast 50 Programı’nda Türkiye’nin veEMEA Bölgesi’nin en hızlı büyüyen 50 teknoloji şirketinden biri olan MechSoft’un CloudOffix platformuyla dijital İK uygulamalarında küresel bir lider olma vizyonuyla ilerlediğini söylüyor: “2025’te Total AI gibi en son AI (yapay zeka) teknolojilerini geliştirmeyi ve AI dünyasına da yeni bir bakış açısı getirmeyi planlıyoruz.”

MechSoft, müşterilerine en iyi dijital deneyimi kazandırmak üzere 2008 yılında kuruldu. Kuruluşunun 16. yılını kutlayan MechSoft, bugün Ankara, İstanbul, İzmir, Adana, Almanya ve Amerika ekipleriyle müşterilerine dijital dönüşüm yolculuklarında rehberlik ediyor. MechSoft CEO’su Gökhan Erdoğdu, “MechSoft olarak birçok kez Deloitte Fast 50 programı kapsamında Türkiye’nin ve EMEA bölgesinin en hızlı büyüyen 50 teknoloji şirketinden biri seçildik. Dijital dönüşüm konusuna iki ana platform üzerinde odaklanıyoruz. Bunlardan ilki M-Files. Bir diğeri ise CloudOffix platformumuz” diyor.
CloudOffix HR Cloud ile tüm İK fonksiyonları tek platformda: Gökhan Erdoğdu, “CloudOffix HR Cloud ile çeşitli İK (insan kaynakları) süreçleri tek bir uygulamada birleştirilerek, birden fazla ayrı araç kullanma ihtiyacını ortadan kaldırıyor. Biz buna ‘TOTAL HR’ yaklaşımı diyoruz; izin yönetimi, seyahat yönetimi, performans yönetimi ve çalışan bağlılığı gibi tüm İK fonksiyonlarının tek bir platformda yönetilebilmesi anlamına geliyor. Bu konsolidasyon, birden fazla uygulamanın bakım ve değiştirme zorluklarını ve maliyetlerini azaltarak önemli bir zaman ve bütçe tasarrufu sağlıyor” açıklamasını yapıyor.
CloudOffix ile mobil çözümler: Gökhan Erdoğdu, CloudOffix’in sağladığı mobil çözümlerin, HR süreçlerinin herhangi bir yerden ve herhangi bir zamanda yönetilmesine olanak tanıdığını da ifade ediyor: “Çalışanlar ve HR ekipleri, mobil cihazlarını kullanarak HR ile ilgili görevlerine erişebiliyor ve yönetebiliyor, bu durum da sürekli üretkenlik ve yanıt verebilirlik sağlıyor.”
CloudOffix HR Cloud modülüne yapay zeka (AI) entegrasyonu: Gökhan Erdoğdu, “CloudOffix’in HR Cloud modülüne entegre ettiğimiz AI (yapay zeka) ise insan kaynakları süreçlerindeki hataları en aza indirmeyi amaçlıyor. Geliştirdiğimiz AI çözümleri ile veri odaklı içgörüler ve öneriler sağlayarak, İK ekiplerinin daha bilinçli kararlar almasına yardımcı oluyoruz. Total HR yaklaşımımız AI algoritmalarını eğitmek için kapsamlı bir İK veri setinden yararlanmayı içeriyor. CloudOffix’in AI’ı belirli İK zorluklarına daha özel ve hassas çözümler sunuyor” diye konuşuyor.

“İK’da sürekli inovasyon yapmaya kararlıyız”
Gökhan Erdoğdu, 2024 yılında CloudOffix’in, müşterilerinin insan kaynakları (İK) departmanlarında verimliliğini artırmada önemli bir rol oynadığını belirtiyor: “Modülümüzün otomasyon yetenekleri, işe alım süreçlerinden performans değerlendirme süreçlerine kadar İK ekiplerini hızlandırarak hem verimliliği hem de çalışan memnuniyetini artırdı. Bu verimliliğe bir örnek vermemiz gerekirse; özgeçmişleri ayıklama, mülakatları planlama ve takip iletişimleri gönderme gibi önemli ölçüde manuel çaba gerektiren görevler CloudOffix HR Cloud ile otomatik olarak yapılabiliyor. Böylece daha tutarlı ve hatasız bir deneyim elde ediliyor.”

Gökhan Erdoğdu, hedeflerini şöyle özetliyor: “CloudOffix HR Cloud çözümlerimizle uluslararası pazarlarda da TOTAL HR vizyonuyla ilerleyen tek platformuz. 2025’e baktığımızda, özellikle Avrupa ve Orta Doğu’da büyümeyi hedefliyoruz. CloudOffix platformumuzla dijital İK uygulamalarında küresel bir lider olma vizyonuyla ilerliyoruz. CloudOffix olarak insan kaynakları  alanında sürekli inovasyon yapmaya kararlıyız ve bu alanda sektörümüzde öncü bir rolümüz var. 2025’te Total AI gibi en son AI teknolojilerini geliştirmeyi ve AI dünyasına da yeni bir bakış açısı getirmeyi planlıyoruz.”

Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.