Ürünlerde ‘terzi usulü’ne yöneldiklerini kaydeden Başak Kural, müşteri deneyimini çalışma anlayışlarının merkezine yerleştireceklerini duyuruyor: “Dijital servis şirketi olacağız, hız ve dinamizme çok önem veriyoruz. Müşterimizi odağımıza alıyor, terzi usulü yani ihtiyaca uygun çözümleri sıfır hata ile sunmayı amaçlıyoruz.”
e-Logo’nun saha ziyaretleri başlıyor
e-Logo’nun saha ziyaretleri başlıyor
e-Logo olarak 13 bin işletmeye hizmet sunduklarını kaydeden Kural, ürünlerin ağırlıklı bulutta çalışması ve geliştirilmeye açık olmasının tercih edilmelerinde önemli bir etken olduğunu paylaşıyor. Kural, şunları anlatıyor:
Ürünlerde ‘terzi usulü’ne yöneldiklerini kaydeden Başak Kural, müşteri deneyimini çalışma anlayışlarının merkezine yerleştireceklerini duyuruyor: “Dijital servis şirketi olacağız, hız ve dinamizme çok önem veriyoruz. Müşterimizi odağımıza alıyor, terzi usulü yani ihtiyaca uygun çözümleri sıfır hata ile sunmayı amaçlıyoruz.”