Müşterilerinin ihtiyaçlarını analiz ederek, robotik otomasyon destekli dijital çözümlerle tüm operasyonel süreçlerini iyileştirdiklerini ifade eden CMC Türkiye COO’su (Operasyonlardan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı) Hakan Saran, BPO projelerinde ve tüm stratejik projelerde; müşteri ve çalışan deneyimini iyileştirecek danışmanlık çözümlerini ve teknoloji ürünlerini birlikte konumlandırdıklarını ifade etti.
Hizmet verdikleri sektörlerin başında yazılım, teknoloji, finans, sigorta, sağlık, e-ticaret, lojistik, inşaat, otomotiv, turizm, medya, enerji ve telekomünikasyonun geldiğini kaydeden Saran, çözümlerini şöyle sıraladı: “RPA çözümümüz ‘Totti’, tekrar eden günlük manuel işleri yapmak için kullanıcı arayüzünü kullanan ve kural tabanlı görevleri otomatikleştirebilen bir yazılım. Tekrarlayan görevleri Totti ile çok daha hızlı bir şekilde gerçekleştirirken hata payını en aza indirebiliyoruz. ‘Allspace’ OmniChannel Süreç Yönetimi ürünümüz, çok kanallı yaklaşımları tercih eden şirketlere merkezi bir yönetim çözümü sunarak marka sadakatini ve müşteri memnuniyetini artırıyor. Anlık ve detaylı raporlama imkanı, kişiselleştirilebilen dashboard, ticket yönetimi ve temsilciler için kategorik senaryoların hazırlanması gibi artılarla süreçleri iyileştiriyor. Akıllı Destek Ekranı ‘Smart Agent’ ile müşteri temsilcisi deneyimini maksimize edip, operasyonel verimlilik ve iş kalitesinde artış sağlıyoruz.”
Farklı yaklaşımlarla deneyimler çeşitlendiriliyor
Hakan Saran, teknolojiyi ve süreçleri bir arada en etkin şekilde sunabilen profesyonel bir ekip ve sektöre hakim, deneyimli bir yönetim kadrosuna sahip olduklarının altını çizdi: “Operasyon gruplarımızda ağırlıklı olarak dış kaynak kullanımı yapıyoruz. İş ortağımız olarak gördüğümüz müşterilerimizde ‘Smart Outsourcing’ yaklaşımımızla konumlandırdığımız personelimiz hem CMC Türkiye’nin iş yapış yöntemlerini ve kurum kültürünü hem de kendilerini zaman içinde organik birer parçası olarak gördükleri iş ortağı şirketimizin kurum kültürünü öğreniyor. Böylece farklı yaklaşımlarla deneyimlerini çeşitlendirebiliyorlar.”
Farklı sektörlerle çalışmanın kazandırdığı tecrübelerle iş yapış modellerini ve teknoloji çözümlerini sürekli yenilediklerine değinen Saran, “Sosyal medya üzerinden iş ortaklarımızın müşterilerinden gelen iletilerde yapay zekayla duygu durumlarını tahmin edebiliyoruz. Elde ettiğimiz yüksek doğruluk oranıyla olumsuz iletilere kısa sürede müdahale edilmesini sağlıyoruz” dedi.
Ar-Ge merkezinden evden çalışmayı kolaylaştıracak çözümler
Hakan Saran, CMC Türkiye’nin 2020 yılında M+Group ile birleşmesi ile Avrupa pazarına da yöneldiklerini açıkladı: “Ar-Ge merkezimizin özellikle evden çalışmayı kolaylaştıracak yeni çözümleri var. Dijitalleşmeye çok önem veriyoruz. Bu nedenle 2021 hedeflerimiz arasında oluşturduğumuz inovatif teknoloji ürünlerimizle diğer hizmetlerimizi en iyi şekilde harmanlayarak sunmak ve uzman olduğumuz konularda kurumlara danışmanlık vermek bulunuyor. Grup olarak gelirimizi geçen yıl yüzde 115 artırdık. 2021’in ilk döneminde 10 yeni markayla işbirliği yaptık. Bu yıl sonunda enflasyon etkisi hariç yüzde 25 büyüme bekliyoruz. Gelecek yıllarda yeni ülkelerde yapacağımız yatırımlarımızla büyümeye devam edeceğiz.”
CMC hakkında;
İstanbul’da 2000’de kurulan CMC, 2020’de BPO, teknoloji ve danışmanlık şirketler grubu M+Group’un en büyük üyesi olarak yerini aldı. M+Group, Türkiye ve Avrupa’daki 15 lokasyonda, 58 ülkedeki 260 kuruma 8 binin üzerinde çalışanıyla 31 dilde hizmet veriyor. CMC Türkiye kadrosunda yaklaşık 6 bin kişi görev yapıyor. 14’ü banka olmak üzere 100’ün üzerinde şirketin iş ortağı olan CMC, Türkiye genelinde İstanbul, Malatya, Urfa, Rize, Bayburt ve Van olmak üzere 6 lokasyonda hizmet veriyor.
CMC Türkiye, Avrupa pazarına yöneldi: Hedef; yıl sonunda yüzde 25 büyüme
CMC Türkiye, Avrupa pazarına yöneldi: Hedef; yıl sonunda yüzde 25 büyüme
CMC Türkiye’nin, M+Group ile birleşmesi ile Avrupa pazarına da yöneldiklerini belirten CMC Türkiye COO’su (Operasyonlardan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı) Hakan Saran, yıl sonunda yüzde 25 büyümeyi hedeflediklerini söyledi.