2021’de Türkiye’nin 4 bölgesindeki 24 noktada başlayan projeyle Carte d’Or, bugün 6 bölgede 86 noktaya ulaşarak, dondurma satış noktalarında kadınlara kaşıkçılık ve işletmecilik eğitimi vererek, iş imkânı sağlıyor. Unilever Ev içi ve Açık Dondurma Kategorilerinden Sorumlu Pazarlama Direktörü Gül Lüş, “Amacımız 2025’e kadar her yıl 150 yeni kadına ulaşarak Türkiye genelinde 500 kadına açık dondurma sektörü içinde istihdam sağlamış olmak” dedi.
‘Kadın Emeğiyle Güzelleşen Külahlar’
‘Kadın Emeğiyle Güzelleşen Külahlar’
KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi
GIDA
Carte d’Or, kadınları meslek sahibi yapmak hedefiyle başlattığı Kadın Emeğiyle Güzelleşen Külahlar projesiyle kadın istihdamına destek oluyor.
Paylaş: