Brand Week İstanbul kapsamında düzenlenen törende ödülü OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca aldı. Ağca, şunları söyledi: “OPET, bir akaryakıt dağıtım markasından ‘daha fazlası’ olabilmeyi başardığı ve tüketicisi ile duygusal bir bağ kurduğu için başarılarımız her geçen gün artıyor. Kuruluşundan bu yana en iyi ürün ve hizmeti sunarak tüketicilerinin güvenini kazanan markamız, bilinçli bir toplum oluşmasına katkıda bulunma vizyonu ile faaliyet gösteriyor. Hayata geçirdiğimiz sosyal sorumluluk projeleri ile de her geçen gün daha fazla insana dokunarak fark yaratmaya devam ediyoruz.
Türkiye’nin yakından takip ettiği ve büyük bir değişim yaratan Temiz Tuvalet Kampanyamız ile temizlik ve hijyen konusunda önemli bir bilinç değişikliği sağladık. Öte yandan Yeşil Yol, Örnek Köy, Tarihe Saygı, Troya bölgesindeki çalışmalarımız, Trafik Dedektifleri ve son olarak Kadın Gücü projelerimiz ile ülkemize değer katmaya çalışıyoruz.”
Türkiye’nin ‘en sevilen akaryakıt markası’ 5’inci kez OPET
Türkiye’nin ‘en sevilen akaryakıt markası’ 5’inci kez OPET
KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi
ENERJİ
OPET, Mediacat Dergisi’nin Ipsos Araştırma Şirketi işbirliğiyle gerçekleştirdiği Lovemarks (Aşkla Bağlanılan Markalar) araştırmasında, bir kez daha “Türkiye'nin Aşkla Bağlandığı Akaryakıt Dağıtım Markası” seçildi.
Paylaş: