Sınır Bilişim (Edge Computing) alanında başarılı bir operasyonun temel özelliklerini ve bu sayede kurumların sağlayabilecekleri avantajları paylaştı. Schneider Electric, Sınır’da daha verimli bir hizmet modelini mümkün kılacak unsurları teknoloji, yetenek yönetimi, dijitalleşme, yaratıcılık ve bağlanabilirliğin doğru kombinasyonu olarak belirtiyor. Eski yöntemlerde her cihaz ayrı olarak yönetilir ve kendi IP adresine sahip olurdu. Yeni uygulamalarda ise tüm parçalar tek bir sistem halinde yönetiliyor.
Schneider Electric’in Sınır’ın gerçek değerine dair paylaştığı bir örneğe göre, 2300 mağazaya sahip büyük bir ev dekorasyon ürünleri tedarikçisi, UPS ürünleri için yönetim hizmetleri alarak ortalama aktif arıza sayısını 70'ten 10'a düşürdü. Bu sayede, çalışma saatlerinden 3.600 saat tasarruf edildi ve stabilitede yüzde 82 iyileşme sağlandı. Schneider Electric, bu gibi verimlilik, hız ve esneklik fırsatları ile Sınır Bilişimin hizmet modellerini net bir şekilde dönüştürebileceğine işaret ediyor.
Schneider Electric’ten ‘Sınır Bilişim’ alanında hizmet
Schneider Electric’ten ‘Sınır Bilişim’ alanında hizmet
KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi
ENERJİ
Enerji yönetimi ve otomasyonun dijital dönüşümünde dünya çapında uzman olan Schneider Electric,
Paylaş: